جهان ساخت شارین

ساخت وبلاگ

 

اتاق خواب محلی برای استراحت و آرامش است از این رو یک اتاق خواب راحت باید تمامی امکانات لازم برای ایجاد آرامش و راحتی داشته باشد و در عین حال دارای زیبایی نیز باشد. دیوارها و سقف های کناف می توانند زیبایی خاصی به اتاق خواب دهند و آن را متمایز کنند. کناف به دلیل راحتی در اجرا و همچنین قابلیت اجرا در انواع طرح ها و مدل های دلخواه به عنوان ایده ای نسبتا ارزان در دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب بزرگسال ، اتاق خواب کودکان و دخترانه و پسرانه بسیار کاربرد دارد. در این جا چند مدل جدید از طرح ها و ایده هایی برای کناف سقف و دیوار اتاق خواب آورده شده است . شما می توانید با شماره تلفن 55449145-021 تماس بگیرید و از تیم طراحی کناف و کناف کاری شارین آرک بخواهید تا شما را با ایده هایی زیباتر برای دکوراسیون  اتاق خواب خود آشنا کند. 

ایده هایی برای مدل جدید طرح کناف اتاق خواب 

 

مدل کناف کاری سقف اتاق خواب

مدل کناف کاری سقف و دیوار اتاق خواب

این مدل کناف دیوار و سقف اتاق خواب مدتی است که باب شده و مورد پسند همه قرار گرفته است و در اجرا کار بسیار زیبایی از آب در می آید . مدلی شیک و زیبا که در حالی که ساده است کاربردی نیز هست و با نورپردازی زیبا خیره کننده می شود. با اندکی خلاقیت شما می توانید این مدل ها را تغییر داده و متناسب با سلیقه ی خود با تغییر در نوع نورپردازی ، شکل کناف کاری و استفاده از تابلوهای متفاوت یا قاب عکس  ایده ی خود را برای کناف کاری اتاق خواب خود اجرا کنید.

ایده کناف کاری اتاق خواب

در عکس بالا می توانید ببینید که ایده گرفتن از مدل های قبلی و اندکی تغییر طرح زیبا و متفاوتی را به وجود آورده است و جلوه خاصی به اتاق می بخشد. اگر شما به دنبال سادگی هستید و می خواهید سبک مینیمال اتاق خود را حفظ کنید شما می توانید از مدل های ساده تری نیز استفاده کنید که نورپردازی و زیبایی اتاق خواب را چند برابر می کند. 

طرح ساده کناف اتاق خواب   

مدل کناف کاری ساده اتاق خواب

با توجه به نوع سر تختی خود می توانید دیوار پشت سر تختی را کناف کنید که البته ایجاد یک طرح خوب متناسب با سرویس تخت خواب شما نیاز به خلاقیت ، ایده پردازی و تجربه دارد که شرکت شارین آرک به شما کمک می کند. تنوع در مدل های کناف کاری به دلیل راحتی اجرا به قدری زیاد است که برای آن نمی توان چارچوبی را در نظر گرفت .

مدل جدید کناف کاری دیوار اتاق خواب

ترکیب کناف با چوب را فراموش نکنید. این ترکیب یکی از محبوب ترین سبک ها در طراحی داخلی است. نورپردازی داخل کناف همراه با چوب اگر به زیبایی طراحی و اجرا شود می تواند دکوری زیبا و دلنشین به وجود آورد و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. آنجاست که حس آرامش ایجاد شده از جنس چوب و نور و زیبایی حاصل از کناف سلیقه ی زیبای شما را به رخ هر بیننده می کشد.

مدل کناف جدید با چوب

مدل جدید کناف کاری اتاق خواب

در پایان باید گفت مدل ها و طرح های کناف کاری به این ها ختم نمی شود و با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توان طرح ها و مدل های زیبا و خاصی را در دکوراسیون داخلی منزل و همچنین در بازسازی خانه ها و برای پوشاندن عیوب می توان با نوآوری طرحی کاربردی و زیبا جایگزین کرد. برای مشاهده طرح ها و مدل های بیشتر کناف سقف و دیوار اتاق خواب کودک و اتاق خواب دخترانه و پسرانه از سایت شارین بازدید کنید.

 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , کناف کاری , بازسازی ساختمان , کناف سقف, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 174 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 19:14

 

مهمترین نکته برای داشتن آشپزخانه ی زیبا، داشتن کابینت های زیبا و جادار است به نحوی که دسترسی به لوازم در آشپزخانه را راحت تر کند. ایده های بسیاری در خصوص طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن وجود دارد که مهم تر از طراحی، اجرای آن است. استفاده بهینه از فضا و راحتی کار در آشپزخانه مهمترین اصول برای داشتن آشپزخانه مدرن و شیک است. کابینت هایی برای ایجاد دسترسی بهتر به قسمت انتهایی کابینت های گوشه که معمولا قابل استفاده نیستند، ایجاد حداکثر استفاده از تمام فضاهای کابینت، طبقه ها، دیواره ها و درهای کابینت که می توانند به گونه ای طراحی شوند که دارای قفسه هایی برای لوازم مخصوص باشند و یا طراحی کشوهای خاص با کاربرد خاص. در اینجا عکس هایی از بهترین ایده های طراحی کابینت آشپزخانه و جدیدترین مدل کابینت مدرن و شیک ، مدل کابینت زیر سینک آشپزخانه و مدل کابینت زیر گاز را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا در دکوراسیون داخلی منزل و یا بازسازی خانه خود از آن ها ایده بگیرید.

ایده هایی برای کابینت های مدرن جادار 

استفاده از طبقه هایی در داخل درهای کابینت برای استفاده خداکثری از فضا.

مدل جدید کابینت جادار

مدل کابینت جدید جادار

نصب آویزهایی برای تابه ها ، سبد ها و آبکش ها و یا کفگیر و ملاقه.

ایده کابینت قابلمه

قرار دادن طبقه های متحرک برای انواع ظروف. اگر هزینه کردن برای نصب سبد ها و قفسه های ثابت به منظور بهینه کردن فضا و دسترسی راحت تر برای شما وجود ندارد. استفاده از قفسه های متحرک متناسب با نوع وسایل می تواند به شما کمک کند تا بتوانید وسایل خود را به صورت مرتب در کابینت های خود قرار دهید.

قفسه های متحرک برای کابینت

استفاده از کابینت به عنوان میز کار یا تخته آَشپزخانه. با ایجاد قسمت کشویی زیر صفحات کابینت ها شما می توانید یک میز کار زیبا و مخفی داشته باشید و کار خرد کردن و آماده سازی مواد غذایی را روی آن انجام دهید. همچنین می توان سطح زباله در زیر آن تعبیه کرد تا به راحتی قسمت های دور ریختنی را به سطل زباله ریخت.

ایده کابینت آشپزخانه

کابینت مدل جدید و مدرن

پنهان کردن وسایل در عین داشتن دسترسی راحت. با نصب کابینت های جکی که با باز کردن آن به صورت خودکار وسایل را به بیرون هدایت می کنند یکی از بهترین راه ها برای پنهان کردن وسایلی است که می خواهیم در دسترس نباشند ولی دسترسی و کار کردن با آن راحت باشد.

کابینت مدرن آشپزخانهطرح و ایده کابینت شیک

ایده هایی برای مدل کابینت های گوشه

کابینت هایی که در گوشه قرار می گیرند معمولا دسترسی سختی دارند و همین باعث می شود که نتوانیم از حداکثر ظرفیت آن استفاده کنیم و یا اگر تمام فضا را پر کنیم باید برای دسترسی به قسمت های انتهایی آن تمام وسایل را از کابینت بیرون آوریم. برای قسمت های گوشه آشپزخانه می توان از کشوها و کابینت های خاص استفاده کرد.

کشو گوشه کابینت زمینی   

کشوهایی به این شکل می تواند شکستگی گوشه را پر کند و بسیار کاربردی و مفید است. بر حسب اینکه کشوهای گوشه نزدیک گاز قرار می گیرد یا ظرفشویی و ... می توان برای قرار دادن ظروف ادویه ، قابلمه ها ، قاشق و چنگال ، بشقاب ها و ظروف و یا برای قرار دادن پاکت های مواد غذایی و یا خوراکی که به آن کابینت سوپری می گویند، استفاده کرد.

ایده هایی برای کابینت آشپزخانه   

همانطور که می بینید برای استفاده از کابینت گوشه می توان از این ابزار استفاده کرد به گونه ای که با باز کردن در آن قفسه های داخل کابینت نیز به بیرون هدایت شده و شما به راحتی می توانید به محتوی داخل آن دسترسی داشته باشید . در این کابینت ها می توان هر نوع وسیله ای که بخواهید قرار دهید اما قبل از طراحی باید به این فکر کنید که این کابینت نزدیک به کدام قسمت آشپزخانه است و با توجه به آن و راحتی خودتان، انتخاب کنید که چه نوع وسایلی داخل ان قرار دهید چرا که بنابر نوع آن، طراحی صورت می گیرد.

طراحی کابینت گوشه

کابینت گوشه ای زمینی آَشپزخانه

طبقه های فلزی کابینت گوشه

طراحی کابینت گوشه

کابینت های گوشه می توانند به صورت ریلی و یا چرخشی باشند و بر اساس اینکه برای چه نوع وسایلی استفاده می شوند انتخاب می شود. دقت کنید که جنس متریال به کار رفته در هر دو نوع باید مرغوب باشد زیرا یراق آلات نامرغوب و بی کیفیت به زودی خراب باشند. در این خصوص تیم طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شما را یاری می کند و شما می توانید با شماره تلفن 02155449145 تماس بگیرید.

ایده هایی برای طراحی مدل کابینت زیر اجاق گاز رومیزی

مهمترین نقاط در آشپزخانه ، قسمت سینک و ظرفشویی ، اجاق گاز و یخچال است که در طراحی کابینت آشپزخانه باید به محل قرارگیری آن ها توجه کرد که باید دارای دسترسی آسان باشد. در محل قرار گیری اجاق گاز باید لوازمی که به طور مکرر برای آشپزی نیاز است در کنار آن قرار بگیرد . همچنین قسمت ظرفشویی و سینک نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید لوازم متناسب با آن در این قسمت جا گیرند. پس، اگر به فکر بازسازی خانه و آشپزخانه خود هستید و به دنبال ایده هایی برای طراحی کابینت ، طراحی کابینت زیر سینک و زیر گاز می گردید با ما همراه باشید.

بیشترین وسایل مورد نیاز در کنار اجاق گاز که معمولا طراحان آن را در بهترین شرایط دسترسی به آن تعبیه می کنند . ظروف ادویه، قابلمه ها و تابه ها و همچنین کفگیرها و ملاقه هایی برای پخت غذا از جمله این موارد است. در ادامه خواهید دید که این موارد را چگونه به زیبایی و به گونه ای که از فضا، حداکثر استفاده را کنند در کابینت ها جا داده اند. مدل های بیشتر کابینت آشپزخانه را در ادامه ببینید.

مدل کابینت زیر گاز

مدل کابینت زیر گاز

کشوهای زیر کابینت گاز

مدل کابینت کشو زیر گازی

کابینت کشو زیر گاز

کشو زیر ظروف کابینت زیر گاز

مدل جدید کابینت زیر گاز آشپزخانه

ایده هایی برای طراحی مدل کابینت زیر سینک ظرفشویی

بیشترین لوازم مورد استفاده در قسمت سینک ، حوله یا دستمال برای خشک کردن ظروف و ...، مواد شوینده مورد احتیاج و سطل زباله است که برای راحتی کار با طراحی زیبایی می توان آن ها را در کابینت زیر سینک جا داد. مدل های بیشتر کابینت زیر سینک آشپزخانه را در ادامه ببینید.

مدل جدید کابینت زیر سینک ظرفشویی طرح کابینت زیر سینک مدل جدید کابینت ظرفشویی

شرکت شارین آرک با چندین سال سابقه در خصوص طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ، مدل کابینت زیر سینک آشپزخانه ، کابینت زیر گاز رومیزی آشپزخانه و مدل جدید کابینت های گوشه آشپزخانه در خدمت شماست. شما می توانید از طریق شماره 09121006924 با شارین آرک در ارتباط باشید. 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : طراحی و ساخت کابینت , بازسازی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , مدل کابینت آشپزخانه , بازسازی ساختمان, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 188 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 19:10

 

آشپزخانه، قلب هر خانه ای است. حتما تا به حال این جمله را چندین بار شنیده اید. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد تا حد زیادی جمله درست باشد! به جرات می توان گفت آشپزخانه، مهم ترین بخش هر خانه است. جایی که بخش بزرگی از وقت بسیاری از افراد آن جا سپری می شود. پس باید علاوه بر ظاهری جذاب ، کابینت، کفپوش و سقف زیبا ، دارای فضای کاربردی و مناسب استفاده های افراد در طول روز نیز باشد. در این مقاله راجع به بازسازی آشپزخانه های قدیمی و کوچک و همچنین هزینه بازسازی آشپزخانه مطالبی ارائه می شود. پس اگر شما هم به فکر بازسازی و نوسازی آشپزخانه خود افتاده اید و قصد دارید تغییراتی در آن ایجاد کنید با ما همراه شوید!

چرا سراغ تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بازسازی می رویم ؟

این روزها بیشتر افراد تمایل دارند آشپزخانه های مدرن داشته باشند، یا از آشپزخانه های کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنند. بیشتر افراد دیگر کابینت های قدیمی را نمی پسندند و برای همه این موارد، بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه، گزینه مناسبی است. برای بازسازی آشپزخانه، باید طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه به بهترین نحو انجام گیرد که برای این کار حتما لازم نیست کل آن را تغییر داد. می توان با تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه به آن ظاهری زیبا و مدرن بخشید. تعویض قسمتی یا تمامی کابینت ها یا کفپوش آشپزخانه یکی از این روش هاست که اگر آشپزخانه شما فضای کافی و مناسبی داشته باشد با تغییر در این موارد می توان آشپزخانه را تغییر داد . توجه کنید که در مواردی حتما لازم نیست هزینه های زیادی صرف کنید تا در ظاهر آشپزخانه خود تغییر ایجاد کنید. می توان با کمی خلاقیت ، تغییر دکوراسیون آشپزخانه را به بهترین شکل انجام داد. با ما همراه شوید تا بدانید چطور می توان بازسازی آشپزخانه های قدیمی یا بازسازی آشپزخانه ایرانی را به مدرن تجربه کرد.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه های قدیمی

برای بازسازی آشپزخانه های قدیمی، در ابتدا باید از شر دیوارهایی که دسترسی به آشپزخانه را محدود کردند ، راحت شوید . پس از آن می توان از پیشخوان های جدید به شکل L و یا جزیره استفاده کرد . پیشخوان های جدید و جا دار به آشپزخانه ظاهری مدرن داده ، راه های دسترسی به آشپزخانه را بهتر و زیبا تر می کند و همچنین می توان از آن به عنوان قسمتی برای سرو غذا استفاده کرد . همچنین شما می توانید دست به بازسازی کامل آشپزخانه بزنید، یعنی کل کابینت ها را تعویض کنید ، کف آشپزخانه را تغییر دهید و یا دیوار پوش ها را تعویض کنید . مثلا اگر کف آشپزخانه موزاییک یا کاشی قدیمی است آن را با کف پوش ها و دیوار پوش های مدرن تر جایگزین کنید.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه از بهترین و اساسی ترین گزینه ها برای تغییر دکور آشپزخانه به حساب می آید. طراحی و اجرای سقف کاذب زیبا متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه نیز به اندازه کابینت ها مهم است که برای این کار می توان از کناف استفاده کرد. کناف سقف آشپزخانه باید به گونه ای طراحی شود که همراه با نورپردازی زیبا جلوه ای خاص به قلب خانه شما دهد.

همچنین برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بازسازی آشپزخانه های قدیمی، می توانید از گزینه هایی استفاده کنید که هزینه های کمتری در بر دارند. در این حالت، می توانید فقط دستی به سر و روی آشپزخانه بکشید. مثلا فقط برای بازسازی کابینت آشپزخانه از برچسب های موجود در بازار استفاده کنید یا آنها را رنگ کنید. مخصوصا اگر کابینت های چوبی دارید، به راحتی می توانید از رنگ های زیبایی برای رنگ کردن آن استفاده کنید . در بازسازی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه بسته به هزینه و خلاقیتی که به خرج می دهید انتخاب های زیادی پیش روی شماست . از اضافه کردن گل و گیاه به آشپزخانه گرفته، تا تغییر رنگ دیوارها، اضافه کردن فرش یا کفپوش جدید انتخاب های زیادی دارید.

اگر تمایل دارید از گزینه های متنوع بازسازی آشپزخانه های قدیمی اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید با شماره تلفن 55449145-021 با گروه شارین آرک در ارتباط باشید و از خدمات متنوع ما در این زمینه اطلاع حاصل کنید. گروه شارین آرک تلاش می کند بسته به سلیقه شما انتخاب های متعددی پیش روی شما بگذارد.

نوسازی آشپزخانه های کوچک

یکی دیگر از مسائلی که این روزها افراد با آن درگیر هستند این است که مجبورند از آشپزخانه های کوچک استفاده کنند. برای بازسازی آشپزخانه های کوچک، هم می توانید از ترفندها و روش های متنوعی استفاده کنید. در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود:

از رنگ های سفید و روشن برای قسمت های مختلف آشپزخانه خود استفاده کنید. این رنگ ها باعث می شوند فضا بزرگ تر به نظر برسد. برای تعویض و یا بازسازی کابینت و تغییر دکوراسیون آن به این مساله دقت کنید تا ضمن حداکثر بهره مندی از فضای مفید آن را روشن تر و جذاب تر کنید. همچنین به این نکته توجه کنید که برخی از طرح ها مانند طرح های تک دیواره، راهرو، و یا طرح ال برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است.

افزودن لوستر و چراغ های فانتزی که نور آشپزخانه را تنظیم کند و آن را بزرگ تر نشان دهد نیز یکی دیگر از ایده های خوب برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه های کوچک است. همچنین می توان از نوسازی کابینت آشپزخانه و تغییر رنگ آنها یا تعویض آن ها استفاده کرد. در این صورت ضمن بزرگ تر جلوه دادن آشپزخانه می توان از فضای موجود حداکثر استفاده را کرد.

برای اطلاع از طرح های مختلف و پیشنهادی جذاب گروه شارین می توانید با بخش اطلاعات تماس سایت در ارتباط باشید تا شما را در این مورد همراهی کنیم. گروه شارین می تواند کلیه خدمات بازسازی آشپزخانه را برای شما انجام دهد. همچنین به شما کمک کند تا در امر بازسازی آشپزخانه های کوچک خود، بتوانید ضمن حداکثر استفاده از آن زیبایی و کارآیی را نیز مدنظر قرار دهید.

هزینه بازسازی آشپزخانه

برآورد هزینه نوسازی و بازسازی آشپزخانه

هزینه بازسازی آشپزخانه، یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه بستگی به چندین عامل دارد. از نوع یا جنس مصالح به کار رفته تا هزینه خدمات نوسازی می تواند متنوع باشد. بازسازی آشپزخانه، معمولا یکی از اصلی ترین و پر هزینه ترین بخش های بازسازی ساختمان است. برای برآورد هزینه بازسازی آشپزخانه؛ میزان کار، مصالح استفاده شده و کیفیت آنها، مدت زمان بازسازی، روش های اجرای بازسازی، عواملی هستند که بر هزینه تاثیرگذارند.

به عنوان مثال برای تعویض کابینت آشپزخانه، ممکن است فردی بخواهد از بهترین کابینت های موجود در بازار استفاده کند. و یا ممکن است درصدد استفاده از یک کیفیت متوسط برای این کار باشد. بسته به نوع کابینتی که انتخاب می کند هزینه بازسازی آشپزخانه می تواند متفاوت باشد. در مورد سایر مصالح به کار رفته یا خدماتی که مد نظر دارد نیز این مطلب صادق است.

گروه شارین، می تواند پیش از آنکه برای بازسازی آشپزخانه اقدام کنید مشورت های لازم را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید. برای اخذ مشاوره، می توانید با شماره تماس 09121006924 با ما در ارتباط باشید تا بتوانید هزینه را بسته به انتخابی که مدنظر دارید برآورد کلی نمایید.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : هزینه بازسازی,طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای سقف کناف , طراحی و اجرای کابینت آشزخانه , کناف , کناف سقف آشپزخانه , بازسازی ساختمان , بازسازی آشپزخانه, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 164 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 19:04

آپارتمان و خانه های قدیمی با این که ممکن است دوست داشتنی باشند اما در صورتی که تعمیر نشده و عملیات بازسازی بر روی آن ها اجرا نشود می توانند مشکلات زیادی را برای ساکنان آن خانه ایجاد کنند. باید توجه کرد که در صورت گذشتن سال ها از ساخت یک خانه که دارای قدمتی زیاد است می بایست عملیات تعمیر و بازسازی بر روی آن اجرا شود. شاید با خود بگویید الان زمانش نیست و یا نیازی به بازسازی ندارید. اما تا زمانی که مشکلی جدی برای منزل به وجود نیاید میزان ضروری بودن آن درک نمی شود. از این رو تا قبل از ایجاد مشکلی خاص اقدام به بازسازی منزل نمایید. چرا که در صورت خرابی شما نیاز به نوسازی دارید که در آن صورت هزینه های زیادی را می بایست متحمل شوید. در ادامه راجع به مجوز بازسازی خانه و چگونگی گرفتن مجوز بازسازی و نوسازی توضیحاتی ارائه می شود.

چگونگی اخذ مجوز بازسازی ساختمان

در ابتدای این بحث باید گفته شود که بازسازی با نوسازی متفاوت است. برای بازسازی شما نیاز به یک سری اقدامات متفاوت با نوسازی دارید و هدف از بازسازی تعمیر قسمت های مورد نیاز است. اما هدف از نوسازی تغییر اسکلت بندی خانه و به طور کلی تغییر در بافت و موقعیت منزل است. بازسازی عبارت است از انجام یک دسته از عملیات توسط یک گروه متخصص به منظور افزایش پایداری و تداوم در یک بافت برای مدت زمان بیشتر. از این رو در بازسازی شما ساختمان را تخریب نخواهید کرد بلکه با ایجاد تغییراتی عمر بهینه ی استفاده از یک سازه را افزایش خواهید داد. از این رو هیچ گاه بازسازی را با نوسازی اشتباه نگیرید چرا که انجام این دو عملیات به طور کلی متفاوت بوده و نیاز به دریافت مجوز های متفاوتی دارند.

 

در ایران 4 نوع بازسازی اجرا می شود که شامل بازسازی حفاظتی ، بازسازی سبکی ، بازسازی با روش پاک سازی و بازسازی تکمیلی می باشد که انجام هر یک از این اقدامات با دست یافتن به هدف خاصی انجام می گیرد. بازسازی حفاظتی همان طور که از نامش پیداست در جهت حفظ و مراقبت از ساختمان و همچنین حفظ پایداری در بنا اجرا می شود. بازسازی با روش پاک سازی شامل یک سری از اقدامات است که در صورت قدیمی بودن بافت در جهت حذف بافت های فرسوده مورد استفاده قرار می گیرد تا قسمت های فرسوده به طور کلی از بین بروند. بازسازی تکمیلی نیز در جهت تکمیل بنای باز سازی شده مورد اجرا قرار می گیرد.

آیا برای اجرای عملیات بازسازی ساختمان نیاز به اخذ مجوز بازسازی داریم ؟

در صورتی که شما اقدام به جابجایی قسمتی از منزل، جابجایی راه پله، حذف جدا کننده و یا جابجایی دیوار ها را داشته باشید می بایست از شهرداری مجوز بگیرید. اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم شما برای انجام هر گونه اقدامی که ریزش ساختمان را به همراه داشته باشد و ضوابط شهر را دچار دگرگونی کند می بایست مجوز کسب کنید. در صورتی که مجوز ساخت را اخذ نکرده و هر یک از عملیات گفته شده را در بازسازی انجام دهید تخلف محسوب شده و روند قانونی خود را در پی دارد.

کدام دسته از عملیات های ساخت و ساز نیاز به اخذ مجوز ندارند ؟

اما یک دسته از عملیات نیز وجود دارند که نیاز به اخذ مجوز از سوی شهرداری نخواهد داشت. در صورتی که شما بخواهید اقدام به تعمیر و تعویض دیوار ها، رنگ کاری، کف سازی، کناف کاری ، ایجاد حوض یا استخر، تعویض و تعمیر سرامیک ها و یا اتصالات ساختمانی کنید نیازی به دریافت مجوز نخواهید داشت. که معمولا بیشتر اقداماتی که در حوزه ی بازسازی خانه انجام می شود نیازی به دریافت مجوز نخواهد داشت. چرا که دچار دگرگونی در شهر نشده و در محیطی که شما مالک آن هستید انجام می شود.

نکته ی دیگر در مورد بناهایی که نیاز به اخذ مجوز داشته و بناهایی که نیاز به اخذ مجوز ندارند، در مورد روش پاک سازی است. همان طور که گفته شد در عملیات پاک سازی اصولا قسمتی از خانه که فرسوده است ممکن است نیاز به حذف داشته باشد در چنین موردی امکان تخریب یک قسمت وجود دارد. در این مورد بهتر است برای بازسازی مجوز را کسب نمایید چرا که عملیات نوسازی نیز وارد حیطه شده و برای جلوگیری از ایجاد مسئولیت های بعدی می توانید مجوز شهرداری را داشته باشید تا با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید.

 


 

اقدامات لازم برای شروع عملیات بازسازی منزل

 

اگرچه بازسازی خانه و منزل شما ممکن است نیاز به دریافت مجوز نداشته باشد اما شما باید برای دریافت گواهینامه ی تعمیرات اقدام نموده و سپس عملیات بازسازی را شروع نمایید. برای دریافت گواهی تعمیرات شما نیاز به ارائه ی یک دسته از مدارک دارید که عموما شامل مدارک مربوط به خانه و مالک آن است. پس از دریافت گواهی و مجوز های لازم در جهت بازسازی خانه شما نیازمند فردی برای نظارت و انجام کار های بازسازی هستید. در حال حاضر افراد و شرکت های زیادی هستند که می توانند شما را در بازسازی منزلتان یاری نمایند. برای آغاز تعمیرات شما می توانید توسط عقد یک قرار داد کتبی تعمیرات خود را آغاز نموده و اهداف خود را در رابطه با منزل عملی سازید. در این زمینه می توانید از متخصصین تیم مهندسی جهان ساخت شارین کمک بگیرید. استفاده از یک فرد متبحر در زمینه ی بازسازی خانه امری حیاتی است. یافتن فردی که بتواند به خوبی خانه را بازسازی کند کار چندان آسانی نیست.

بازسازی خانه توسط شرکت جهان ساخت شارین

تیم جهان ساخت شارین دارای بهترین روش های روز دنیا برای بازسازی منزل شماست. مهندسین فعال در این تیم دانش و مهارت های لازم و اصولی برای بازسازی منزل شما با بهترین متد ها را داشته و شما می توانید با اطمینان خاطر یک بازسازی با کیفیت را با قیمتی مناسب انجام دهید. همچنین هزینه ی بازسازی منزل شما به طور مستقیم به نوع بنا و موقعیت و همچنین قدمت آن وابسته است. اگر قصد بازسازی خانه و یا تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی در منزل خود را دارید بهتر است از متخصصین این شرکت مشورت لازم را دریافت نمایید که برای انجام این کار می توانید با شماره های درج شده در سایت شارین آرک تماس حاصل نمایید و از خدمات با کیفیت و تضمینی ما استفاده کنید . 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی , بازسازی خانه , بازسازی منزل , هزینه بازسازی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی , کناف , کناف کاری , مجوز بازسازی خانه , بازسازی ساختمان, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 183 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 18:57

الان به زمانه ایی رسیدیم که اگه کسی بخواد سقف خونه ی خودش را تغییر بده و  از سقف کاذب استفاده کنه بهترین گزینه ایی که به ذهنش می رسه سقف کاذب کناف هستش که ممکنه با خودتون بگین بهترین گزینه ایی که میتونه موجود باشه و هیچ عیب و ایرادی نداشته باشه همین گزینه است اما کناف جدا از مزایایی که داره دارای معایبی نیز هست که در ادامه به معرفی نمونه ایی از مزایا و معایب کناف می پردازیم .

 

مزایای کناف سقف و کناف دیوار
 
1 . پروسه تولید کناف سریعتر می باشد و در طول بازسازی .... ادارات ، فروشگاه ها انرژی کمتری مصرف می کند .

2 . سرعت نصب کناف بالا می باشد و علت آن هم این است که کناف نسبتا سنگین است و معمولا شرکتی که کار اجرای کناف را به عهده می گیرد با استفاده از تجهیزات مناسب کناف را بلند کرده و می تواند دیوار یا سقف را به سرعت نصب کند .

3 . کناف دوام آنچنانی ندارد اما کچ کاری بر روی کناف باعث می شود که کناف سقف یا دیوار ما بسیار مستحکم شود .

4 . کناف به علت سنگ گچ موجود در آن مانع پخش آتش می شود .

5 . استفاده از کناف نسبت به سایر مصالح مقرون به صرفه تر می باشد .

6 . استفاده از کناف در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی  باعث می شود که ما بتوانیم از روشنایی هایی نظیر هالوژن استفاده کنیم و هرچیزی را که بخواهیم از داخل کناف آویزان کنیم .

معایب کناف سقف و کناف دیوار

1 . کناف نسبت به آب و رطوبت مقاوم نمی باشد .

2 . کناف به طور معمول در برابر ضربه مقاوم نمی باشد و ممکن است سطح آن در برخورد با اجسام آسیب ببیند که می توان برای حل این مشکلات بر روی آن گچ کاری کرد .

3 . برای نصب کناف متخصصان اینکار باید از تجهیزات پیشرفته استفاده کنند چرا که نصب کناف تا مراحل پایانی باید به دقت انجام شود .

معایب کناف در واقع مشکلاتی هستند که اگر قبل از آن اقدامات پیشگیرانه انجام داد و مواد اولیه و پیمانکار کناف را از ابتدا به درستی انتخاب کنید طبیعتا مشکلی نخواهید داشت . واضح است که مزایای استفاده از کناف بیشتر از معایب آن می باشد و مارا ترغیب به استفاده از این محصول می کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع نمونه ها و مدل کناف سقف آشپزخانه ، ساختمان های مسکونی و اداری و ... می توانید با مشاورین شرکت جهان ساخت شارین  تماس حاصل نموده یا به سایت شارین آرک مراجعه نمایید .

 
جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : کناف , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 169 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 17:10

همه ما به هنگام بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون و ظاهر آن حساسیت ویژه ایی در انتخاب مبلمان ، لوازم دکوری ، نوع کفپوش ، دیوار پوش و ... داریم اما اگر همین وسواس را در مورد سقف خانه هم داشتیم خیلی عالی می شد . استفاده از کناف سقف ایده ایی جذاب و مطمئن برای تزئین این قسمت از خانه می باشد که اغلب کسی به آن توجهی ندارد .

در ادامه می توانیید مدل کناف سقف پذیرایی جدید را با ما مشاهده نمایید .
 

 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی خانه , کناف سقف ,کناف کاری , طراحی کناف , مدل کناف سقف پذیرایی جدید , بازسازی ساختمان , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 164 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 17:08

کابینت به کمدهایی گفته می شود که عمدتا در آشپزخانه به منظور نگهداری از مواد غذایی ، ظروف آشپزخانه و وسایل پخت و پز استفاده می شود . کابینت آشپزخانه عمدتا از جنس pvc ، mdf ، هایگلاس ، تمام چوب و فلزی می باشد . امروزه گاهی اوقات از کابینت تکی در بالای روشویی یا زیر روشویی به منظور نگهداری از حوله و لوازم بهداشتی استفاده می شود . در بازسازی آشپزخانه یکی از راه هایی که پیشنهاد می شود تغییر کابینت آشپزخانه می باشد که تاثیر زیادی در ظاهر آشپزخانه دارد .

 

چنانچه نیاز به طراحی کابینت دارید می توانید درخواست خود را با مهندسان شارین آرک در میان گذاشته و طرح خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم تحویل بگیرید .

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : کابینت آشپزخانه , کابینت , طراحی کابینت , بازسازی , بازسازی آشپزخانه , بازسازی ساختمان , کناف , کناف کاری , کناف سقف, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 183 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 17:06

کناف صفحه ایی می باشد که با روکش گچی ساخته شده که امروزه به علت کاربرد فراوانی که دارد به عنوان متریال جانشین گچ در پروژه های ساخت و ساز ، پروژه های بازسازی خانه ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و ... استفاده می شود . کناف ها انواع متفاوتی دارند که از نمونه های آن ها می توان به کناف ضد حریق ، کناف ضد آب ، کناف عایق حرارتی ، کناف عایق صدا اشاره نمود . هرکدام از کناف های گفته شده ویژگی خاص خود را دارند و همانطور که از نامشان پیداست برای مواردی خاص کاربرد دارند و از آن ها می توان در کناف کاری سقف و دیوار استفاده کرد .

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه امور کناف کاری می توانید با شماره 09121006924 تماس حاصل نمایید یا به سایت https://shahrmaftool.com مراجعه نمایید .

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : کناف , کناف کاری , کناف عایق صدا , بازسازی خانه , بازسازی , کابینت , طراحی کابینت , کابینت آشپزخانه , , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 151 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 17:04

چنانچه بخواهید خانه خود را تغییر دهید و بخش های داخلی آن را از حالت فرسوده و قدیمی خود خارج کنید یا بخش هایی از آنجا را بزرگ تر کنید قادر به انجام دو کار می باشید . یکی از آن ها بازسازی خانه می باشد که از طریق آن ماهیت کلی یک بخش از خانه را تغییر می دهید مثلا از طریق بازسازی خانه اتاق پذیرایی خود را بزرگ تر می کنید یا دیوارها و سقف های فرسوده را ترمیم کرده و از طریق طراحی کناف به آن نما می بخشید یا اینکه آشپزخانه خود را که قلب هر خانه ایی می باشد بزرگ تر کنید و از کابینت آشپزخانه جدید استفاده می کنید . یکی دیگه از کارهایی که باعث جذاب شدن منزل شما می شود طراحی دکوراسیون می باشد که از طریق آن وسایل منزل به طور زیبایی چیده شده و از کمترین فضا بهترین استفاده می شود و علاوه بر زیبایی در بهینه سازی فضا هم کاربرد دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09121006924 یا وب سایت شارین آرک مراجعه نمایید .

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی ساختمان , بازسازی آشپزخانه , بازسازی , بازسازی خانه , بازسازی آپارتمان , کناف , طراحی کناف , کناف کاری , طراحی کابینت , کابینت , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 184 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 17:02

 

در زندگی امروزی افراد تمایل زیادی به زندگی در خانه های نو و لوکس دارند که ساخت این بنای نوساز دارای هزینه های بالایی می باشد ، لذا نوسازی ساختمان بهترین راه حل ممکن برای داشتن خانه ایی نو و جدید  می باشد . به طور کلی نوسازی خانه زمانی رخ می دهد که شما ماهیت کلی خانه خود را دوست دارید منتهی فقط می خواهید آن را نو کنید مثلا تغییری در کفپوش ، شیرآلات و ... ایجاد کنید .
برای نوسازی خانه و ساختمان ابتدا باید اولویت های خود را مشخص کنیم و تعیین کنیم که چه چیزی برای ما مهم می باشد و از این موارد لیستی تهیه کنیم به عنوان مثال تعیین کنیم که تغییر کابینت برای ما مهم تر است یا داشتن سقف ها یا دیوارهایی که با کناف ضد آب طراحی شده باشد .
بعد از جمع آوری آن لیست به سراغ تعیین بودجه لازم برای نوسازی منزل خود میرویم و مشخص می کنیم برای هر کدام از موارد قادر به پرداخت چه مقدار پول هستیم .
بعد از مشخص شدن مقدار بودجه به سراغ تیم متخصص این کار می رویم و در این زمینه از آن ها مشاوره میگیریم .
چنانچه خواهان توضیحات بیشتر در این زمینه می باشید می توانید به سایت https://sharinarc.com  مراجعه کرده یا با شماره 09121006924 تماس حاصل نمایید .

 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : نوسازی , نوسازی ساختمان , نوسازی آپارتمان , نوسازی خانه , کابینت , طراحی کابینت , کناف , کناف ضد آب , کناف کاری , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 180 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 16:59

بازسازی و نوسازی خانه امروزه بسیار رونق گرفته است. از طریق بازسازی منزل و خانه ی خود می توانید هزینه های فرسودگی و نوسازی خانه را کاهش داده و خانه ای زیبا و شیک برای خود داشته باشید. در مراحل بازسازی خانه و آپارتمان به نکات زیادی باید توجه نمود. هنگامی که شما تصمیم به بازسازی خانه و یا آپارتمان دارید باید میزان فرسودگی و خرابی، مکان هایی که نیاز به تعمیر دارد،طول عمر منزل، نوع منزل و دکوراسیونی که می خواهید داشته باشید را در نظر بگیرید. از طرفی بازسازی اتصالات ساختمان نیز مهم است.
قدم اول در تصمیم گیری برای بازسازی آپارتمان یا خانه مراجعه به یک متخصص ماهر در این زمینه است. فرد متخصص در این زمینه به راحتی قادر است تا تمامی موارد فوق را در نظر گرفته و به بهترین شکل منزل شما را بازسازی و تعمیر نماید. از طرفی بازسازی منزل های قدیمی و فرسوده بسیار مهم است. عده ای منزل خود را برای ایجاد تنوع و خروج از یکنواختی منزل اقدام به بازسازی خانه می کنند. اما در بعضی از مواقع فرسودگی منزل ایجاب می کند تا نیازمند بازسازی منزل باشید.

در مراحل بازسازی آپارتمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت ؟

در بازسازی خانه و منزل چند نکته ی مهم را باید در نظر داشت که اولین نکته در نظر گرفتن مراحل صحیح بازسازی ساختمان و آپارتمان است. معمولا در بازسازی خانه های کوچک و نقلی و یا آپارتمان های تازه ساخت حجم کار کم تر است. اما در مراحل بازسازی خانه های قدیمی می بایست به موارد زیادی توجه نمود که در ادامه ی مقاله خواهیم گفت.

بازسازی اسکلت بندی و دیوار ها

اولین مرحله از مراحل بازسازی منزل بازسازی دیوار ها و اسکلت بندی منزل است. در صورتی که خانه ی شما بافتی فرسوده و قدیمی دارد توجه به این مرحله کاملا الزامی است. در تخریب و بازسازی دیوار ها اصولا دیوار های حمال تخریب نمی شود. چرا که وزن اصلی ساختمان را متحمل می شود. در بازسازی دیوار های ساختمان معمولا بافت لایه ی رویی را تخریب می کنند. به طور مثال لایه ی گچ و رنگ روی دیوار را تخریب کرده و یک لایه ی جدید را بر روی آن طراحی می کنند. این عمل به استحکام سازی بافت قدیمی کمک شایانی خواهد کرد. پس از تخریب لایه و افزودن لایه ی گچ و خاک جدید سفید کاری دیوار و عملیات مربوط به رنگ و یا کاغذ دیواری و حتی سنگ نما انجام می پذیرد که بستگی به سلیقه ی مشتری و حرفه ای بودن متخصص دارد.

بازسازی سرویس های منزل

دومین مرحله از مراحل بازسازی منزل ، بازسازی سرویس های خانه است. در سرویس های خانه بازسازی حمام و دستشویی مطرح است. در این قسمت نیز بازسازی دیوار ها مطرح است که معمولا دیوار های نم دار باید تعمیر شده و عایق کاری های رطوبتی در آن ها انجام شود. معمولا در روند بازسازی سرویس پس از نم زدایی دیوار ها و تعمیر دیوار های نمناک می بایست ایزوگام دیوار ها انجام شود تا عملیات بازسازی به خوبی انجام گیرد. نکته ی حائز اهمیت این است که عایق کاری دیوار ها از نظر رطوبت تنها مختص به این قسمت از منزل نبوده و می بایست قسمت های دیگر نیز عایق کاری شوند. از این رو مبحث عایق کاری در بازسازی منزل بسیار مهم بوده و باید حتما مطرح باشد.

بازسازی آشپزخانه 

مهم ترین قسمت در یک خانه ی شیک و امروزی آشپزخانه ی منزل است. هنگامی که این قسمت از خانه به خوبی بازسازی و چیدمان شده باشد زیبایی خانه دو چندان شده و به طرز چشم گیری افزایش می یابد. برای بازسازی آشپزخانه ایده های زیادی مطرح است که در این قسمت باز هم یک فرد متبحر به خوبی قادر به تشخیص انجام اقداماتی برای افزایش زیبایی خواهد بود. در بازسازی آشپزخانه مجددا دیوار ها نقش به سزایی داشته و می بایست تعمیر و بازسازی شوند. چرا که دیوار های آشپزخانه بیشتر از قسمت های دیگر دچار جذب باکتری و یا خرابی می شوند. پس از آن کابینت های آشپزخانه و شیر آلات نیازمند رسیدگی هستند. استفاده از کابینت های جدید کاملا سلیقه ای بوده و می توان از انواع مدل ها استفاده نمود. برای قسمت کفپوش و دیوار ها نیز یک متخصص خوب می داند چه اقداماتی می بایست انجام دهد. شیر آلات کهنه و فرسوده نیز می تواند منجر به هدر رفتن آب و یا کثیف کردن منزل شود که باید حتما مورد بازسازی و تعمیر قرار گیرد و می توان گفت مهمترین مرحله از مراحل بازسازی ساختمان ، آشپزخانه است.

بازسازی سقف و ستون ها

سقف و ستون دو قسمت از مهم ترین بخش ها برای حفظ ایمنی و امنیت خانه است. از این رو تعمیر و بازسازی آن ها بسیار مهم بوده و برای حفظ جان افراد در حال سکونت در اولویت قرار دارد. از این رو اگر در خانه ای با بافت قدیمی زندگی می کنید به شما توصیه می کنیم بازسازی سقف و ستون را جدی بگیرید. در سقف خانه موقعیت خانه و قرار گیری آن مهم است. در صورتی که سقف خانه بر اثر عوامل محیطی دچار ترک و یا نم شده است باید عایق کاری شود. در صورتی که شما طبقه ی آخر در یک آپارتمان بوده و یا خانه ی شما تک طبقه و ویلایی است، عایق کاری سقف را فراموش نکرده و حتما آن را ایزوگام نمایید تا در فصول مختلف دچار نم یا ترک نشوید.

یکی از ایده های امروزه که معمولا در بازسازی سقف خانه مطرح است استفاده از سقف کاذب است. شاید تا به حال به این موضوع برای سقف منزل خود فکر نکرده باشید اما می تواند بسیار موثر واقع شده و بازدهی خوبی از آن دریافت نمایید. شما می توانید با به کار گیری سقف کاذب یا کناف سقف ارتفاع سقف را افزایش داده و ایده های جالبی را بر روی آن اجرا نمایید. با استفاده از سقف کاذب عیوب قسمت های مختلف سقف را می توانید پنهان نموده و روی آن طرحی جالب و منحصر به فرد اجرا کنید. با استفاده از سقف کاذب شما علاوه بر ارتقای ایمنی امکان ایجاد طرح های گوناگون و متنوع را نیز برای طراحی و بازسازی خانه ایجاد کرده اید. از این رو شما قادر هستید از انواع سقف های کاذب در منزل خود استفاده نموده و طرحی ایده آل را اجرا کنید.

مراحل بازسازی خانه و طراحی منزل توسط تیم متخصص جهان ساخت شارین

اگر شما هم به فکر بازسازی و اجرای طرح های فوق العاده در منزل خود هستید تیم شرکت جهان ساخت شارین با سابقه ای درخشان آماده ی کمک به شما در زمینه ی طراحی و بازسازی منزل شماست. برای بازسازی و یا طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی می توانید با متخصصین متبحر ما در این زمینه مشورت نمایید.
راه های ارتباطی :
تلفن همراه : 09121006924
آدرس سایت : https://sharinarc.com

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی , بازسازی آشپزخانه , بازسازی خانه , بازسازی ساختمان , بازسازی آپارتمان , کابینت , کابینت آشپزخانه , طراحی کابینت , کناف , کناف سقف, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 158 تاريخ : 25 / 5 / 1399 ساعت: 16:57